مزیت قاسم
سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۴۸ ب.ظ
مخاطبتان را زیاد کنید. خلق مخاطب در واقع به معنای کشف مخاطب است. یعنی شما برای خودتان مخاطب درست کنید. درست کردن به معنای تولید اصطلاحی نیست، به معنای این است که شما در این مجموعه انسان هایی که در این کشور پهناور میتوانند مخاطب رسانه باشند (حالا که کار با رایانه و فضای مجازی به بچههای سه چهار ساله هم رسیده یعنی این دایره وسیع شده) مخاطبان خودتان را مشخص کنید و افزایش دهید. یعنی مخاطب فقط آن جوانی که از پیش به شما معتقد است نباشد.|توصیه به فرهنگیاران
جالبه که در وصیت نامه شون چنین میگن:
این ولایت، ولایت علی بن ابیطالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است. دور آن بگردید. با همه شما هستم. میدانید در زندگی به انسانیت و عاطفهها و فطرتها بیشتر از رنگهای سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود میدانید، برادر خود و فرزند خود میدانید.
یعنی در طول زندگی به روش تعامل با زبان فطرت با انسانها، همه آنها را مخاطب خود کرده اند و حالا به این مخاطبی که ایشان را چون برادر میداند، اصل پیام که دفاع از ولایت است را منتقل می کنند...