فیشــــــنگار

زنان شهر بغل

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۸ ق.ظ

قوه شهویه در انسان، طوری است که اگر زن‌های یک شهر به فرض محال به دست او بیاید، باز متوجه زن های شهر دیگر است...

انسان شناسی روانشناسی شرح چهل حدیث

چ حال بهم زن!

:)
دقیقا همینقدر حال به هم زن...

+سلام :)
بی صاحاب
تنور شهوت فروزان است و انسان هیچوقت به آرزوی خود نرسیده و نمیرسد.

+ توی فیش قیده شده که به شرط محال . دقت شود :))
خدا را شاکریم که مردان انقدر پول ندارند که به فکر گرفتن همه ی زنهای شهر بیفتند!! 
فی الواقع تو اولیشم مثل آهو در گلستان گیرکردن!
درود بر این جواب نقض :)

+ یه دوستی دارم تقریبا همسن من و شاغل/ بهش گفتم زن نمیگیری؟ گفت نه وقتتش رو دارم و نه حالش رو :)
آدمی که حال نداره زن بگیره، چطوری حال داره زندگی کنه؟؟

اصن همون بهتر که زن نگیره!
وضعیت بقیه زن دارها رو هم که میبینه مصمم تر میشه :))
سلام

حتی اگر همه ی زن های روی کره ی زمین را به فرض محال به دست بیاورد، باز متوجه زن های کرات دیگر (مریخ، زهره و...) است...
سلام :)))

مبدا: زنجان
مقصد: سایر شهرهای ایران :/
اتفاقا دچار جان این یه مسئله ایه که برای مردها بعد از ازدواج میشه یه معظل!

تا قبل از ازدواج خیلی راحت چشمش رو میتونه کنترل کنه ولی بعد از ازدواج صدها برابر سخت تر میشه!

یکی از دلایلش همینه که تنوع طلبی لجام گسیخته رو شیطون نفس یا هر چیزی دیگه بشدت گسترش میده!!!
بله قبل ازدواج آدم تر بودن راحت تر بود انگار :)
عق زنان صفحه را میبندد. خدافیظ
در مورد زنان مقوله ی خرید کردن اینجوریه :)
کامنت آقای شقایق و پاسخ شما مرا به فکر عمیقی فروبرد!!!

یعنی واقعا همچین موجوداتی هستید شماها عایا؟
آقا منظورم اینه که ما وقتی مجرد بودیم اصلا چشم نداشتیم ! صفر مطلق بودیم
+ فقط همین نتیجه گیری مجازه :)
بنظرم این حرف صحیح نیس.
ینی غریزه ی جنسی مرد فاقد حد نهایت نیس(غریزه ی جنسی زن با وجود بیشتر بودنش نسبت به غریزه ی جنسی مرد،باز هم فاقد حد نهایت نیس.)

من نمیدونم کدوم قوه ی بشر عادی رو میتونیم فاقد حد نهایت بدونیم.

ضمن اینکه این حرف امام(ره) و نظر مرحوم آقای شاه آبادی(ره)بیشتر شبیه رد طمع،حرص،تکاثر،استکبار و غلبه ی شهوت بنظرم میاد وگرنه این حرف قابل تصدیق عقلی نیس.شاید بتونیم بگیم اینجا انسان به حیوان طماع،حرص و اینا تعبیر شد.
از نظر شرع مقدس اسلام هم مشکلی نیس و بر شما و من از باب حکم اولی حرام نیس که بریم تمام زنان شهر و شهر کناری رو متعه کنیم.
در روایات هم گفتن:کم ما شئت!من شخصا هم ندیدم از معاصرین فقها تعیین عدد کنن.امکان تحقق مساله البته همون طور که خودشون(ره)فرمودن بخاطر واقعیات در خارج نیس.
سیاق بحث اینجوره که میگه قوای آدمی حد نهایت نداره بعد قوه شهوت و غضب رو مثال میزنه .

نتیجه میشه گرفت که: آرزوهای انسان در دنیا برآورده نمیشه
در انسان ؟ چرا ایشون انسان رو مجاز از ذکور در نظر می‌گیرن؟ با اصل مطلب کار ندارم، این حاشیه اذیتم میکنه.
سیاق بحث اینجوره که میگه قوای آدمی حد نهایت نداره بعد قوه شهوت و غضب رو مثال میزنه .
اون نتیجه‌ای که برای جناب ایمان نوشتین برای من مینوشتین بیشتر مربوط بود تا این :|
نتیجه میشه این که من به آرزوی برابر دیده شدن با مردا نمیرسم تو این دنیا!

برای شما هم همون رو میگم
با تاکید بر اینکه شما معتقد به برتری زن بر مرد نیستید
@آرتمیس

اشکال وارد نیس.
کلا: امام(ره)تو مبارکه ی فیضیه چهل تا حدیث رو برای شاگرداشون تقریر کردن بعدا همون تقریرات رو ورداشتن استخون کتابشون کردن و چاپش کردن.شاگرداشون هم همه مرد بودن پس خطاب ایشون به مرداس.

خصوصا:اینجا ایراد شما وارد نیس چون شهوت در زنان بیش از مرداس(فضل شهوة النساء على شهوة الرجال) و امام(ره)با علم به این ماجرا میان این حرفا رو در مورد صاحب مرتبه ی پایین تر شهوت(مردا)میزنن که با قیاس اولویت تکلیف زن جماعت رو هم مشخص کرده باشن.مثال دیگه شون(حکومت)هم که اصلا زن بودن موافق این جایگاه و شان نیس.
تلاش شما در این معنا اصلا معنی دار نیست برادر :)
بله مطلب رو خوندم مبنای حرفای امام(ره)اگر مبنای حرفاشون رو طبق فرموده ی خودشون(ره)گفته های مرحوم آقای شاه آبادی(ره)در باب فطرت بدونیم رو هواس چون حرفای مرحوم آقای شاه آبادی(ره)اونجا با اساس اعتقادات ما زاویه دارن.
چطور؟
حکمت این فطرت چی میتونه باشه!؟
این فطرت یعنی تمامی استعدادهایی که در وجود بشر نهفته است
چه برای رسیدن به بالاتر از فرشته
چه برای رسیدن به پست تر از حیوان
دل بعضی از آقایون پارکینگ است احیانا :|
ناشناس ۱ 
کاروانسرا حتی :)
بله بله :|
متاسفانه :|
شما خودتونم مگه آقا نیستید؟
:||
ناشناس ۱ آیا آقاست ؟:|
نخیر خوشبختانه .
از دستم در رفته والا تشخیص ناشناسا :)))
ببخشید
سلام علیکم
نه خیر اینطوری نیست.
انتظار این است که انشاءالله  در بیان مطالب دچار افراط و تفریط نشویم.
با اصل حدیث کار ندارم ولی امام خمینی هم اغراق کرده ها!
مثاله دیگه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی