نکات مهم در نصب حفاظ شاخ گوزنی

نکات مهم در نصب حفاظ شاخ گوزنی

روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی باید عوامل زیر را مد نظر قرار دهیم:

 1)بستر ومحیط کار(جایی که قرار است حفاظ شاخ گوزنی بر روی آن نصب شود.)

2)وضعیت و شرایط موجود

3) درخواست کارفرما

به طور کلی حفاظ ها بر روی دیوار های با  انواع درپوش نصب می شود.این درپوش ها عبارتند از:درپوش سنگی،درپوش فلزی،درپوش بتنی(کامپوزیت)

در این میان سهم درپوش سنگی روی دیوار از دیگر درپوش ها بیشتر است.

نصب حفاظ بر روی دیوارهایی با درپوش سنگی :

در این روش ابتدا حفره هایی  با عمق 5-10 سانتی متر و به فاصله 1.5 متر از یکدیگر بر روی دیوارمورد نظر ایجاد می کنیم  و  داخل این سوراخ ها میخ کوبیده میکوبیم.

 در واقع اتصال باید به نحوی با دیوار در گیر شود که در محل اتصال حفاظ و دیوار استحکام بالایی بوجود آید (در این روش اتصال با دیوار صورت می گیرد) .میخ ها بین دو میلگرد طولی بیس حفاظ های شاخ گوزنی که به موازات و فاصله 5 سانتیمتر از یکدیگر شکل گرفته قرار می گیرند و با تسمه ای  به طول حداقل 8 سانتی متر که به صورت افقی روی حفاظ قرار می گیرد، به  حفاظ  و بر روی دیوار محکم می شوند.


 

نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با درپوش فلزی :

در این روش با توجه به ضخامت کم درپوش های  فلزی روش نصب  نصبت به روش قبل(نصب بر روی دیوار با درپوش سنگی)متفاوت بوده برای درپوش فلزی با ضخامت بیش از 2 میلیمتر می توان مستقیما حفاظ را بر روی درپوش نصب کرد، اما در صورتی که ضخامت درپوش کمتر از 2 میلی متر باشد ،جهت استحکام کافی حفاظ شاخ گوزنی باید حفاظ به دیوار زیر درپوش محکم شود که در پست های آتی  تحت عنوان آموزش روش های نصب حفاظ شاخ گوزنی  بطور  مفصل بررسی خواهد شد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی با بستر خاص:

در برخی از موارد درپوش بر روی دیوار محوطه نه سنگی است نه فلزی بلکه از متریال های دیگری استفاده شده مثل کامپوزیت، درچنین  مواقعی از یک سو خلاقیت های  کارشناس برای نصب بسیار تاثیر گذار است ،در این مورد که حفاظ به درستی نصب شود ا از سوی دیگر وضعیت کنونی دیوار  مثلا پستی و بلندی های دیوارو یا اینکه چه نقاط اتصالی مناسب برا ی اتصال حفاظ شاخ گوزنی است و ....

اما همانطور که قبلا نیز اشاره شد بصورت کلی حفاظ باید دارای بیس یا بن قوی و مستحکم باشد. به صورت کلی می توان گفت روش نصب در چنین مواقعی تقریبا شبیه به مواقعی است که درپوش فلزی می باشد  و ضخامت آن کمتر از 2 میلیمترمی باشد.

 

مشاوره رایگان جهت خرید حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای:

۰۲۱-۵۵۷۷۶۶۰۴

۰۹۱۰۹۷۸۸۶۲۳

 

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

گروه صنعتی فیشنگار سازنده انواع درب آکاردئونی و حفاظ ساختمان با حمل ، نصب و رنگ آمیزی رایگان

آخرین مطلب
بایگانی